Hoe zeker je ook van je zaak leek, kan het natuurlijk voorkomen dat je aankoop niet aan je verwachting voldoet. Geen nood, want natuurlijk kun je deze bij ons retourneren! Binnen 14 dagen en in nieuwstaat. Hoe het precies in z’n werk gaat vertellen we stap voor stap op deze pagina.
Online bestellingen retourneren
Het retourneren van je bestelling is voor eigen rekening, tenzij je zelf verzendkosten hebt betaald. In dit geval, worden de retourkosten verrekend met de terugbetaling. Retourneren kan naar ons winkeladres:
Spuistraat 77
3752 AK Bunschoten-Spakenburg
Winkel aankopen retourneren
Wanneer je een artikel terug wilt sturen die je in de winkel hebt aangeschaft, kan dit door het artikel in de winkel te retourneren. Woon je ver weg of ben je niet in de gelegenheid? Dan kun je het artikel op eigen kosten naar ons winkeladres retour sturen. Mocht je hier vragen over hebben, kun je altijd contact met ons opnemen via de telefoon of e-mail.
Na ontvangst van je bestelling in onze webshop heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren. Na 14 dagen is de retourtermijn verstreken en is het niet meer mogelijk om de producten retour te sturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Zodra je retourzending door ons ontvangen is doen we ons best om deze zo snel mogelijk te verwerken, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Wanneer je ervoor hebt gekozen om het aankoopbedrag terug te ontvangen dan zal dit na bevestiging binnen 5 werkdagen terug staan op de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Wanneer je de bestelling volledig retourneert ontvang je van ons het aankoopbedrag terug. Houd je een gedeelte van de bestelling dan maken wij een verrekening met de producten die wij hebben ontvangen. Indien je de bestelling betaald hebt met een kadobon, kunnen wij helaas geen geld terugstorten. In dit geval ontvang je een nieuwe kadobon.